رزین کوپلیمر اکریلیک - استایرن

رزین کوپلیمر اکریلیک – استایرن، قابلیت اختلاط مطلوبی با بسیاری از پلیمرهای پایه آب آنیونی و غیریونی دارند و با انواع غلظت دهنده ها بر پایه اکریلیک اسید، پلی وینیل الکل، سلولز اثرها و غلظت دهنده های یورتانی نیز سازگاراند.

 

رزین کوپلیمر اکریلیک – استایرن با انواع اتر گلایکول ها، استر فتالات ها و بنزوات ها به عنوان پلاستی سایزر و همچنین با عوامل انعقاد از جمله تگزانول، حلال ۴۰۲ ، دی اتیلن گلایکول و مونو بوتیل اتر قابل ترکیب می باشند و با انواع کربنات های آمورف و کریستالی، سیلیس، خاک رس، تالک و…نیز سازگارند.

خصوصیات رزین کوپلیمر اکریلیک - استایرن

رزین کوپلیمر اکریلیک – استایرن یک نوع امولسیون از مونومرهای استایرن و انواع متفاوت استرهای اکریلیک است و بسته به نوع و درصد مونومرهای مصرفی انواع متفاوتی دارد که کاربردهای ویژه ای را بدست می دهد.

بن چسب | رزین کوپلیمر اکریلیک - استایرن
عکس ۱-۱: رزین کوپلیمر اکریلیک - استایرن
بن چسب | رزین کوپلیمر اکریلیک - استایرن
عکس ۱-۲: رزین کوپلیمر اکریلیک - استایرن
کاربرد های رزین کوپلیمر اکریلیک - استایرن:
نگهداری رنگدانه ها و فیلرها
چسب کاشی
رنگ های داخل و خارج ساختمان
عایق رطوبتی
درز گیر
ملات های ساختمانی
پوشش های آب بند
انواع سطوح سیمانی, بتنی و گچی

نکات ایمنی هنگام استفاده از رزین کوپلیمر اکریلیک - استایرن:

در هنگام استفاده از رزین کوپلیمر اکریلیک – استایرن اقدامات ایمنی باید رعایت شود. چشم پوست و مخاط تنفسی در تماس طولانی مدت با این محصول تحریک می شود بنابراین باید محیط فعالیت دارای تهویه کامل بوده و استفاده از دستکش و عینک مناسب کار توصیه می شود.

انبارداری رزین کوپلیمر اکریلیک - استایرن:

رزین کوپلیمر اکریلیک – استایرن در شرایط استاندارد انبارداری دارای عمر مفید حداقل ۶ ماه‌ می باشد. رزین باید از یخ زدگی و قرار گیری درمعرض اشعه مستقیم آفتاب محافظت شود و پس از هربار مصرف درب ظرف کاملا بسته شود و در معرض هوا قرار نگیرد. برای جلوگیری از رشد باکتری ، این محصول حاوی مقدار کمی نگهدارنده می باشد و دمای یکنواخت بین ۵ – ۳۵ درجه سانتی گراد توصیه می گردد.