رزین کوپلیمر اکریلیک

Acrylic BAS-808

تولید با کیفیت در سطح بین المللی

پوشش های آب پایه، بزرگترین نوع فناوری پوشش مورد استفاده در سطح جهانی هستند، انتظار می رود که درصد سهم تولید آن در کل پوشش های بازار رشد کند. بزرگترین بازار این رزین ها درمورد ساخت و سازها و اتومبیلی است.

کوپلیمر اکریلیک BAS-808

رزین کوپلیمراستایرن اکریلیک یک نوع امولسیون از مونومرهای استایرن و انواع متفاوت استرهای اکریلیک است و بسته به نوع و درصد مونومرهای مصرفی انواع متفاوتی دارد که کاربردهای ویژه ای را بدست می دهد.این محصولات، قابلیت اختلاط مطلوبی با بسیاری از پلیمرهای پایه آب آنیونی و غیریونی دارند و با انواع غلظت دهنده ها بر پایه اکریلیک اسید، پلی وینیل الکل، سلولز اثرها و غلظت دهنده های یورتانی نیز سازگاراند. این رزین ها با انواع اتر گلایکول ها، استر فتالات ها و بنزوات ها به عنوان پلاستی سایزر و همچنین با عوامل انعقاد از جمله تگزانول، حلال ۴۰۲ ، دی اتیلن گلایکول و مونو بوتیل اتر قابل ترکیب می باشند و با انواع کربنات های آمورف و کریستالی، سیلیس، خاک رس، تالک و…نیز سازگارند.

کاربرد ها :

– نگهداری رنگدانه ها و فیلرها

– عایق رطوبتی

– درزگیر

– پوشش های آب بند

– چسب کاشی

– رنگ های داخل و خارج ساختمان

– ملات های ساختمانی

– انواع سطوح سیمانی،بتنی،گچی

مشخصات
فنی رزین
اکریلیک

رزین کوپلیمراستایرن اکریلیک یک نوع امولسیون از مونومرهای استایرن و انواع متفاوت استرهای اکریلیک است و بسته به نوع و درصد مونومرهای مصرفی انواع متفاوتی دارد که کاربردهای ویژه ای را بدست می دهد.