رزین هموپلیمر

Homopolymer BH-535

تولید با کیفیت در سطح بین المللی

رزین هموپلیمروینیل استات، یک نوع لاتکس سفیدرنگ است و چنانچه در دمای بالاتر ازMFFT خشک شود ، فیلم شفاف و فاقد چسبندگی سطحی می دهد که در میان هموپلیمرها بهترین مقاومت را دربرابر آب دارد.

بن چسب | رزین هموپلیمر وینیل استات BH-535

هموپلیمر BH-535

رزین هموپلیمروینیل استات، یک نوع لاتکس سفیدرنگ است و چنانچه در دمای بالاتر ازMFFT خشک شود ، فیلم شفاف و فاقد چسبندگی سطحی می دهد که در میان هموپلیمرها بهترین مقاومت را دربرابر آب دارد. این لاتکس سفیدرنگ با ماهیت غیریونی، با افزودنی های متداول مانند کربنات کلسیم، غلطت دهنده، تیلوز، حلال ۴۰۲، ماده منعقد کننده بوتیل دی گلایکول استات و نرم کن های DOP و DBP امتزاج پذیر است. بنابراین می توان از این رزین در تهیه چسب چوب، چسب کاغذ، آهار تکمیل موکت، فرش ماشینی و منسوجات بی بافت و چسب کاشی استفاده نمود. این رزین قابلیت چسبندگی خوب به سطوح چوبی و سیمانی را دارد.

کاربرد ها :

-این محصول به دلیل فیلرخوری زیاد، برای ساخت رنگ های ساختمانی و پوشش های بافتاری (textured coating) ارزان قیمت مناسب می باشد (به دلیل سازگاری این رزین با مواد موجود در پوشش های بافتاری کلوخه شدن و یا افزایش گرانروی در هنگام اختلاط رخ نمی دهد)

-ساخت چسب های پایه آب از جمله چسب چوب، کاغذ و چسب های ساختمانی

مشخصات
فنی رزین
هموپلیمر

رزین هموپلیمروینیل استات، یک نوع لاتکس سفیدرنگ است و چنانچه در دمای بالاتر ازMFFT خشک شود ، فیلم شفاف و فاقد چسبندگی سطحی می دهد که در میان هموپلیمرهابهترین مقاومت را دربرابر آب دارد.