چسب های هات ملت

اصولاً چسب های هات ملت در دمای محیط به صورت جامد (گرانول یا قطعات منظم هندسی )بوده و در اثر حرارت به صورت مذاب در آمده و به صورت سیالی با ویسکوزیته متنوع بسته به فرمولاسیون در سطوحی که در جهت چسبیدن مورد نظر است جاری می شود سپس با خنک شدن مجددا به صورت جامد درآمده و چسبندگی فوق العاده ای ایجاد می کند. چسب های ملت با توجه به نوع ترکیب شیمیایی و کاربرد آن دمای ذوب متفاوتی دارند.

 

از جمله مزیت های چسب های ملت:

مقاومت بالا در برابر رطوبت ، استحکام بالا در موارد مورد نیاز ، سرعت عمل و افزایش تولید و بهره وری ، کیفیت عالی و بسیار طولانی چسب ، امکان ذوب مجدد پس از سرد شدن چسب ، قابلیت بازیافت نمودن مواد ضایعاتی و همچنین به دلیل عدم انجام واکنش شیمیایی و عدم استفاده از حلال ، فاقد آلودگی محیط زیستی می باشد.

کاربرد چسب های ملت
صنایع تولید چراغ خودرو
صنایع تزئینات داخلی خودرو
صنایع الکترونیک و مخابرات
تولیید فیلترهای صنعتی و اتومبیل
صنعت چاپ
تولید انواع لیبل
تولید جامبو
صنعت فرش
صنایع غذایی و لیبل زنی
صنعت PVC و لبه زنی MDF
صنایع سلولزی و بهداشتی (دستمال کاغذی, پوشک, نوار بهداشتی)
نشر وصحافی
بن چسب | هات ملت
عکس ۱-۱: چسب هات ملت

انبار داری چسب هات ملت:

چسب هات ملت در شرایط استاندارد انبارداری دارای عمر مفید حدود یک سال می باشد. چسب در معرض اشعه مستقیم آفتاب محافظت شود . زمانی که خط تولید برای ساعاتی متوقف می شود دما مخزن جسب را کاهش دهید تا از سوختگی چسب جلوگیری شود و در صورت طولانی شدن زمان توقف حتما چسب را از مخزن ومسیر انتقال خالی کنید و المنت هارا خاموش کنید.

نکات ایمنی هنگام استفاده از چسب هات ملت:

چسب هات ملت در حالت جامد و سرد مخاطرات خاصی برای سلامتی ندارد ولی در هنگام استفاده از این محصول اقدامات ایمنی باید رعایت شود. چشم، پوست و مخاط تنفسی در تماس طولانی مدت با بخارات داغ این محصول تحریک می شود بنابراین باید محیط فعالیت دارای تهویه کامل بوده و استفاده از دستکش و عینک مناسب کار توصیه می شود.