چسب همه کاره

 

چسب تیوبی همه کاره در مصارف عمومی و خانگی جهت چسباندن انواع مواد از جنس لاستیک ،  پلاستیک ، چرم ، کاغذ ، پارچه ، سرامیک ، شیشه ، فوم ، چوب و اسفنچ به کاربرده می شود. ابن نوع چسب استحکام خوبی دارد و کاربرد وسیعی در مصارف خانگی و صنعتی دارد.

برای استفاده از چسب همه کاره سطوح مورد نظر باید خشک و عاری از گرد و غبار و چربی باشد، قبل از مصرف محتویات چسب را کامل هم زده و با استتفاده از قلم مو یا کاردک سطوح را به صورت یکنواخت آغشته به چسب نموده ، سپس آنها را به یکدیگر چسبانده و تحت فشار قرار دهید. حتی الامکان در محیطی با درجه حرارت متعادل این کار انجام شود.

کاربرد های چسب همه کاره:
چسباندن کاغذ، شیشه و چینی
چسباندن پلاستیک، نمد و سرامیک
چسباندن لاستیک، چوب پنبه و پارچه
چسباندن چرم ومقوا
استفاده در دفترکار صنایع دستی، مدل سازی وماکت سازی
بن چسب | چسب همه کاره
عکس ۱-۱: چسب همه کاره

نکات ایمنی هنگام استفاده از چسب همه کاره:

چسب همه کاره قابل اشتعال می باشد،  بنابراین در هنگام استفاده از این محصول اقدامات ایمنی باید رعایت شود. چشم، پوست و مخاط تنفسی در تماس طولانی مدت با این محصول تحریک می شود بنابراین باید محیط فعالیت دارای تهویه کامل بوده و استفاده از دستکش، ماسک، عینک مناسب کار توصیه می شود.

انبارداری چسب همه کاره:

چسب همه کاره در شرایط استاندارد انبارداری دارای عمر مفید حداقل ۹ ماه می باشد. قرار گیری در معرض اشعه مستقیم آفتاب محافظت شود و پس از هربار مصرف درب ظرف کاملا بسته شود و در معرض هوا قرار نگیرد. دمای یکنواخت بین ۱۵ – ۲۵ درجه سانتی گراد توصیه می گردد.