چسب کاشی پودری

Shimi Ceram

تولید با کیفیت در سطح بین المللی

نصب کاشی و سرامیک با استفاده از دوغاب سیمان و ماسه نه تنها باعث وقفه طولانی و طولانی شدن زمان اجرای  کار می گردد بلکه از استحکام کمتری برخوردار بوده و باعث سنگین شدن سازه در مقایسه با اجرا به کمک چسب کاشی می گردد، از سویی کاهش هزینه های اقتصادی را نیز در بر دارد.

بن چسب | چسب کاشی پودری

کاشی پودری Shimi Ceram

این محصول به صورت دو جزئی بر پایه مواد معدنی و شیمیایی تهیه شده است. دارای کارایی بسیار بالا و خاصیت انعطاف پذیری فوق  العاده می باشد. این محصول به گونه ای تهیه شده است که با مخلوط شدن با چسب بتن یا پرایمر B319 به عنوان جزء دوم و یا مکمل و بر اساس جدول شماره ۱ چسبندگی مورد نیاز برای محصولات مختلف را فراهم می نماید.این فرمول ضمن دسترسی مصرف کنندگان به ترکیب دلخواه از نظر اقتصادی بسیار با صرفه ترا ز محصولات موجود در بازار می باشد.

طریقه مصرف:

این محصول به صورت دو جزئی بر پایه مواد معدنی و شیمیایی تهیه شده است. دارای کارایی بسیار بالا و خاصیت انعطاف پذیری فوق  العاده می باشد. این محصول به گونه ای تهیه شده است که با مخلوط شدن با چسب بتن یا پرایمر B319 به عنوان جزء دوم و یا مکمل و بر اساس جدول شماره ۱ چسبندگی مورد نیاز برای محصولات مختلف را فراهم می نماید.این فرمول ضمن دسترسی مصرف کنندگان به ترکیب دلخواه از نظر اقتصادی بسیار با صرفه تر از محصولات موجود در بازار می باشد.

مشخصات
فنی چسب
کاشی پودری

این محصول به صورت دو جزئی بر پایه مواد معدنی و شیمیایی تهیه شده است. دارای کارایی بسیار بالا و خاصیت انعطاف پذیری فوق  العاده می باشد.