چـسب موکت

تولید با کیفیت در سطح بین المللی

چسب موکت بن آمیزه ای از پلیمرهای لاستیکی، رزین های صنعتی و پایدارکننده هایی است که در مخلوطی از حلال های با کیفیت حل شده اند. چسب موکت به شکل مایع کهربائی رنگ جهت نصب موکت و کفپوش، صداگیر، فوم، اسفنج و سایر اتصالاتی است که در آن ضریب کششی و گرمایی وجود ندارد.

بن چسب | چسب موکت

چسب موکت

امروزه نسل جدیدی از موکت ها در تنوع و بافت متفاوت برای فرش کردن منازل به بازار عرضه شده است. موکت ها نه تنها عایق حرارتی هستند بلکه عایق صدا نیز محسوب می شوند. نصب موکت روی سطح زیرآیند به گونه ای انجام می گیرد که گردوغبار از روی سطح کاملا برطرف و پستی و بلندی های آن نیز از بین برود. چسب موکت بن آمیزه ای از پلیمرهای لاستیکی، رزین های صنعتی و پایدارکننده هایی است که در مخلوطی از حلال های با کیفیت حل شده اند. چسب موکت به شکل مایع کهربائی رنگ جهت نصب موکت و کفپوش، صداگیر، فوم، اسفنج و سایر اتصالاتی است که در آن ضریب کششی و گرمایی وجود ندارد. این چسب پس از اتصال در برابر آب و روغن مقاوم می باشد و تحت برندهای بن فیکس و بن تکس به بازارعرضه می شود.

کاربرد ها :

یک چسب تک جزئی بر پایه رابر می باشد که این چسب با قدرت چسبندگی بالا جهت چسباندن انواع موکت، کفپوش، پارچه، برزنت، روکرش و پلاستیک قابل استفاده می باشد. این محصول قابل رقیق شدن با بنزین و سایر حلال های نفتی می باشد.

مشخصات
فنی چسب
موکت

یک چسب تک جزئی بر پایه رابر می باشد که این چسب با قدرت چسبندگی بالا جهت چسباندن انواع موکت، کفپوش، پارچه، برزنت، روکرش و پلاستیک قابل استفاده می باشد.