چسب سنگ آنتیک (خمیری )

BonSaze 801

تولید با کیفیت در سطح بین المللی

آنتیک در لغت به معنای با ارزش، قیمتی یا قدیمی می باشد و به طور کلی سنگ آنتیک به معنای سنگ قیمتی است.چسب سنگ خمیری یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین چسب ها برای نصب سنگ های آنتیک می باشد.

بن چسب | چسب سنگ آنتیک

چسب سنگ آنتیک (خمیری) Bonsaze 801

آنتیک در لغت به معنای با ارزش، قیمتی یا قدیمی می باشد و به طور کلی سنگ آنتیک به معنای سنگ قیمتی است.چسب سنگ خمیری یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین چسب ها برای نصب سنگ های آنتیک می باشد. یکی از مهم ترین دلایل آن نیز این است که این چسب وزن بسیار کمی دارد و باعث می شود تا وزن کلی ساختمان به صورت کلی کاهش یابد. کاهش وزن مصالح مورد استفاده در ساختمان یکی از راه های کاهش بار مرده در ساختمان است که برای ساختمان بسیار مفید می باشد. چسب سنگ خمیری بر پایه پلیمرهای مصنوعی، پودر میکرونیز و ترکیبات شیمیایی دیگر ساخته شده که علاوه بر سنگ می توان از آن برای اتصال کاشی و سرامیک نیز استفاده کرد. در برابر تنش های مختلف وارده مقاومت خوبی دارد و تغییرات دمایی نیز مشکلات زیادی را برای آن به وجود نمی آورد.

مشخصات
فنی چسب
سنگ آنتیک

 این چسب وزن بسیار کمی دارد و باعث می شود تا وزن کلی ساختمان به صورت کلی کاهش یابد. کاهش وزن مصالح مورد استفاده در ساختمان یکی از راه های کاهش بار مرده در ساختمان است که برای ساختمان بسیار مفید می باشد.